Khamis, 10 November 2011

Mimpi membawa makna @ mainan tidur semata²

Penat dgn kerja tiap² hari maybe blh pengaruhi kualiti tidur kan..last week aku balik kg celebrate raya korban...seronok bangat...mcm² la aktiviti...till now still rasa blues kampung tu lagi...blues+ letih coz otw blk semula dr kg tu jem all the way @ highway...huhuhu...keletihan tu terbawa² wlaupun dah beberapa hari berlalu..aku lak 1 habitnya klu dah letih tu mcm² la nti aku punya mimpi..mcm mlm tadi aku mimpi gi hospital doc ckp awk kena bersalin hari ni jugak hari lain ward penuh..nightmare sungguh bila ter'mimpi' bersalin bagi aku...bukan aper ader citer sebenarnya...insyallah 1 sweet day aku akn cerita k...balik pada mimpi aku tu,terus la aku search pepagi ni tadi...and this the result...huhuhu...

  • Mimpi Bersalin - Akan memperolehi rezeki besar.
Ade 3 jenis mimpi:
  • Mimpi dari Allah..cthnya mimpi yg baik²
  • Mimpi dari Syaitan..cthnya mimpi yg buruk² dan menakutkan
  •  Mimpi dari diri sendiri..cthnya seseorang tu teringin sgt nk beli kereta,pastu dia mimpi akan kereta itu. 
so which one is yours...apa pun semua datang dari Allah...Alhamdulillah....rezeki siapa yg xnak kan..hehehe..

NotE Hati Saya : To my hubby > buat masa ni takut utk mimpi baby...tunggu hani n aura besar kit...huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan